Khamis, 17 Mac 2011

AQ mesty dpt an kwn cam niyh...

Saya nak kawan macam ??

assalmualaikum.
how are you ?
saya ?
sihat , alhamdulillah .
tetapi , ada budak yang tak sihat , sedih kan ?
tajuk kali ni , saya nak mempunyai kawan seperti ...

1. baik hati .. memang semua orang nak ..
2 . menghargai kawan ..
3 . pandai menjaga hati saya , HAHA ..
4 . tak busuk hati 
5 . tak nak mengumpat , HIRHIRK , padahal saya mengumpat , blahhh ..
6 . dont ever think you are PERFECT , faham ??!!
7 . dia boleh mengajar saya ..
8 . peramah , tak payah nak tundukkan muka bila nampak orang lain ..

saya tak nak kawan macam nie ..

1 . jahat .. hush , jauhkan ..
2 . tak pandai menghargai kawan , blah ar kaw .. tak pandai nak menghargai ..
3 . tak pandai nak jaga hati saya  :/
4 . busuk hati ..
5 . suka mengumpat ..
6 . pikir perfect , tak nakkk !!
7 . tak pandai mengajar , HEHE ..
8 . sombong , angkuh ..

okey ..

bbye :)) 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan